Anycool F988 Oyun Çalıştıramayanlar Buraya

Konu, 'Çin Üretimi Telefonlar Genel Paylaşımlar' kısmında zahid12 tarafından paylaşıldı. Okunma: 14211 | Cevaplanma: 26

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar önceden tc800 d7000i d6000i vb. telefonlar oyun çalıştı f988 de oyun çalıştıramayan arkadaşlarımız var.Ama ben diyorum herkes denesin mutlaka bir sonuç verecektir.

    arkadaşlar biliyorsunuz bugüne kadar cebimize oyun yükleyemiyorduk ama ben cep telefonuma yükledim mtk 6225 ve üst çipli telefonlarada uyumlu olduğunu duyurdum ben burda geniş bir anlatım vs vs yapmayacağım ben yaptıysam hepiniz yaparsınız şimdi size iki tane kod vereceğim bu kodları yine bekleme ekranında tuşlayın eğer telefonunuzda herhangi bir tepki varsa bi şekilde oyun yükleyebilirsiniz daha önce dediğim gibi yöntem alışageldiğimiz şeklinden çok farklı.Herkese iyi forumlar.

    *#777755999# beklenen tepki Factory Id
    *#220807# beklenen tepki internete bağlanma

    konuyu buraya açmamın nedeni kullandığım telefonun f988 olmasıdır ama mtk 6225 ve üstü için de geçerlidir. ama bazı 6225 yazılım farklılığı nedeniyle bu kod çalışmıyor
    ayrıntılı anlatım yapmamamın nedeni bizim üyelerimizin sitemizden aldığı herşeyi editleyip kendi adına yayınlamasıdır bu konuda lütfen talepte bulunmayın

    Devamı aşağıda:
    Evet devam ediyoruz.

    Arkadaşlar bu oyunlar aşağıdaki linkteki kodların açıldığı telefonlar içindir resimler çok net değil bu nedenle sizden özür dilerim aceleye geldi zaten menü açıldığında anlarsanız

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >



    İlk önce bunu indirin.
    anycool oyun ve klasörler indir

    http://rapidshare.com/files/258125775/anycoolmaxicep_oyun.rar
    Rar kodu: www.maxicep.com

    rardan çıkan 3 klasörü hafıza kartına atın

    arkadaşlar oyunlar da karakter sorunu ve nes olmayan oyunların çince olması nedeniyle karmaşık gelebilir size ama alıştıktan sonra çözersiniz şu uyarıyı da yapmam lazım bazı oyunlarda bilirsiniz online skor gönderme ve online oyun oynama seçeneği olduğundan yanlış basacağınız bazı tuşlar nete bağlanmanıza ve kontörünüzün gitmesine sebep olabilir

    bu klasörleri hafıza kartına attıktan sonra oyunu
    *#220807#basarak açıyoruz
    ilk resimde gördüğünüz gibi oyunlar gelir bazıları sarı smiles şeklinde gözükmektedir
    bunları ikinci resimdeki talimatlara göre açıp silme ve ön yükleme şansınız var ama nes oyunları sadece hafıza kartından silebiliyoruz içinde boyut nedeniyle sadece bir tane nes oyunu mevcuttur
    asew kardeşimizin eklediği oyunları indirebilirsiniz denendi çalışyor


    gelelim kendi uzantısına mrp uzantılı oyunları açmaktadır bu oyunları direkt mythroad atıyorsunuz nes oyunlarını da mythroadın içindeki nes klasörüne atacağız elimdeki oyunları eklemeye çaılışırım mrp uzantılı oyunların daha yeni ve kaliteli olduğunu nes e göre söyleyebilirim nes nintendo oyunları daha eski ve atari oyunları ama bu konuda sıkıntı yaşamazsınız nes oyun bulmak daha kolay çünkü

    nes oyunları açma
    bende 97.sırada görünüyor 4 karakterli ve oklu bir menü 1.sıradakine
    tıklayıp açma tuşuna bastığınızda beyaz ampul çıkar onu anaylayıp QQ kare kare diye devam eden yerden oyunları görebilirsiniz


    beğendiğiniz konu mesajlara rep ve teşekkür veya yorumlarınızı bekliyorum deneyen arkadaşlar sonuç yazarsa sevinirim telefon üzerinde işleme de ihtiyaç duyabiliriz çünkü

    size mrp oyunlarla ilgili bide ipucu vereyim çince olduğu için genelde ilk menü oyunu açar sondaki kapar açılışta soru işareti çıkarsa onaylarsanız oyunu sesli oynarsınız
    nes oyunlar içinde oyunu açtıktan sonra ilk geri tuşuna bastığınız da beş aşamalı bi menü çıkar ilki listeyi görmenizi sağlar sonuncu ise oyun ses ayarıdır 12345 seviye girebilirisiniz

    eklediğim dosyada QQ2008,A8 Müzik box,msn gprs ile çalışır ama müzik box ta sadece müzik dinlerseniz kont gitmez burdaki msn programları da işimize yaramaz çin net ayarları gömülmüş içine
    not:müzik boxıda playlist dosyasını silin öle çalıştırın.

    Bu işlemleri uygulayanlar sonuçsuz kalmamıştır.
    ege970, GAVSBABA, transat236 ve 4 kişi daha bunu beğendi.
  2. bu dediklerin n100 de çalışırmı ? :)kardeş şimdiden tşk
  3. teşekkürler
  4. Telefonunuza herhangi bir sebeple kod girmemeniz gerektiğini daha önce konularımda belirtmiştim. Şu an itibariyle tek yapabileceğiniz servise götürüp firmware yükletmek
  5. Dosya linki yenilendi ve rar açma kodu düzeltildi.

    Konudaki bu tarz yorumları da silerek temizlik yaptım zira önceki kodu kimse anlamamıs birçok kirlilik olmus
  6. allahhh razı olsun bende oldu herkes denesin teşekkürlerrrrrrrrrrrrr(metom s66i)
  7. çalışmadı yawwwwww:agla
  8. ARKADAŞLAR bende şifreyi girdiğim zaman kontör gidiyor. haberiniz olsun
  9. rar ölü calısmıor:S
  10. Sağol
  11. Emeğine sağlık cok teşekkürler
  12. kardes verdıgın sıfreyle ınternete gırmeye calısıyorum ama baglanmıyor
  13. bi deneyelim.
  14. kardeş bu t 828 de oluyormu
  15. Kusura bakmayın ben oyunların bulunduğu yeri bulamadım link koyabilir misiniz!!?c
  16. tşkler
  17. sağol kardeşim
  18. helal olsun kardesim heralde tarih yazdın ben bu telefonlarda oyun calısacagına inanmıyordum harbiden helal olsun...yhani yakınlarda falan olsan bi yemek ısmarlardım sana :D XD
  19. arkdaşlar dizine çıkart derken prola istiyor onu girmeden de oyunu açmıyo bi yardım etseniz
  20. allah razı olsun kardeş . f88 de çalıştı kimse oyun yüklenmez diyodu .emeğine sağlık...

    --------------- Ekleme ---------------

    bu *#220807# basıyorum sadece internete giriyo ya bu koda nerdeyken asacam lütfen her şey oldu bi tana b u kod olmadı
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.