Androidde Gizli bir özellik :D

Konu, 'Android Genel' kısmında ~N.A.W.Y~ tarafından paylaşıldı. Okunma: 23253 | Cevaplanma: 23

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. Arkadaşlar bu güne kadar internette fark ettinizmi bilmiyorum ama Android'in içinde Easter egg diyebileceğimiz bir sürpriz yumurta var :D

    Ayarlara giriyoruz
    < Resmi açmak için tıklayın >


    Telefon Hakkında'ya giriyoruz

    < Resmi açmak için tıklayın >



    burda android sürümü yazan yere 2 parmak ile aynı anda arka arkaya basıyoruz bakın bakalım ne çıkacak :)
     
    MezraL123 bunu beğendi.

  2. Bu 2.3.7'dede oluyor
     

  3. belirttiğin için sağol konuyu düzenliyorum.
     
  4. Ne oluyor ki benim tel android li olmadığı için deneyemiyorum.
     
  5. resim çıktı ama beğenmedim resmi :)
     
  6. bnm telefon 3310 android 1.0 bişe göremedm :D :D qörüntüde ne var yaa :D
     
  7. Sağol da çıka çıka resim çıkmış ben de hediye paralı app falan çıkar sanmıştım :p
     
  8. MezraL123 bunu beğendi.
  9. Arc S'te 3 5 kere vurmak gerekiyo :D
     
  10. Ilginç...2.3.6 da da çîktî..
     
  11. arkadaşlar çıkan resime birde 4-5 saniye basılı tutun asıl o zaman çıkıyor :D
     
  12. Android 2.3.5de de oluyo. Ama çıkan resme basılı tutunca bişey olmadı..
     
  13. o zaman sadece İCS de oluyor :(

    bende aynen aşağıdaki videodaki gibi oluyor:

    [video=youtube;3sqsg6IPo5w]http://www.youtube.com/watch?v=3sqsg6IPo5w[/video]
     
    MezraL123 bunu beğendi.
  14. bende ace var 2.3.3 denedim aynı resim çıktı ama niye böyle bir şey var ki sebebi nedir böyle bir resmin gizlenmesinin bir açıklaması olmalı mutlaka... arkadaşlar bilgisi olan varsa bizlede paylaşabilir mi?
     
  15. bence oyunlardan alışık olduğumuz easter egglerden biri bu.belki başka bunun gibi olanlarda vardır denemek lazım :D
     


  16. Bendeki çıkan resim de farklı. İlk sayfada arkadaşın paylaştığı resim çıkıyo. Ama video için teşekkürler. Merakımı giderdin :)


    ----------Eklendi @ 22:55:22 ---------- Yazıldı @ 22:54:32 ----------

    Bu resim yani..
     
  17. Gingerbread'larda hep aynı resim çıkıyor galiba. Bende de aynı resim çıktı :) Froyo'da acaba ne var ? :D
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.