1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Aile ağacı denilen şey budur bakın örnek alın

  • 25 Temmuz 2006
  • 32380 Okunma
  • 23 Yanıtlar
0/5, 0 Oy

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. ilk çocuk gittikçe çirkinleşerken sonuncu cocuk aksine yakışıklılaşmış, ortanca sanki hep aynı kalmış. anne ve baba çökmüş be :ah: cidden aile ağacı budur
     
  2. Valla adamların disiplinine hayran kaldım. Şimdiye kadar gördüğüm vve bence her aileninin yapması gereken harika bir arşiv olmuş.
     
  3. tüh geç kaldık. çok hayıflandım ya. neyse zararın neresinden dönsek kardır. yalnız mekan sürekli aynı dikkatinizi çektimi.
     
  4. Adam beliki de fotoğrafçıdır.
    Ancak bir şey dikkatimi çekti:
    Özellikle ilk çocuğun sakal geçişleri birbirine çok yakın.
    Bu yüzden fake gibi geldi.
     
  5. valla aslında yapılması gereken şeylerden biri hoş bişi çünkü
     
  6. ya cidden az bişey bi dalavere sezdim bu fotlardan. adamların duruşları bile aynı. biçimleri aynı. sanki makyaj yapip yapip soy agaci oluşturmuşlar :ah:
     
  7. Yok yok; ben tanıyom bu aileyi... :ehe:
     
  8. zaten bir tgek aileyi tanıyan kişimiz yoktu oda oldu :ah: :ah: :ah:
     
  9. Tabi tabi. Sebastianla az top oynamadık... Sonra memlekete döndü onlar; bi daha görüşemedik... :)
     
  10. anneleri olan mam yani sementha da benim canımdı bir zamanlar :ehe:
     
  11. Biz onu sütçüye kaçtı diye biliyoduk. :blink:
     
  12. hahahha:ehe:
     
  13. Ne olursa olsun buradan alınacak ders: Aile ağacı için her sene aile efradının fotoğrafını çekin. Mantık güzel aslında. Böylece her sene bir önceki seneye göre kıyaslama yapabileceksin.
     
  14. banada öyle geldi :ah::aman:
     
  15. Olur mu arkadaşlar? Ben bu sebastianla az top oynamadım... :kop:

    :bleh:
     
  16. :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:
     
  17. harbi güzel yapmışlar.,.,.,.,.,,.
     
  18. harbi güzel yapmışlar
     
  19. işte aile ağacı buna denir
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Aile ağacı denilen
    Emekli ebe aile hekimi olabilir mi? Konu Dışı 30 Mayıs 2015
    Aile Durum Belgesi Nerden aLınır? Konu Dışı 3 Ekim 2012
    Aile Ortamında Izlenebilecek Filmler ? Konu Dışı 19 Temmuz 2012
    Maxicep ailesi'ne katılmak için şartlar, aile kuralları ve üye listesi Konu Dışı 2 Kasım 2011
    Böle aile düşman başına yandım ben ne yapcm şmdi Konu Dışı 3 Eylül 2011
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
29/05/2016 - 08:50