1. Siteyi tamamen reklamsız görüntülemek için; hemen şimdi Giriş Yap veya Kayıt Ol

Açılışta şifre Kırma Yardım

  • 28 Nisan 2006
  • 214151 Okunma
  • 46 Yanıtlar
0/5, 0 Oy


  1. arkadaşlar bilgisayarın açılışında şifre nasıl kırılır veya atlanır bir bilginiz var mı acil??????????????????
    şimdiden teşekkürler.
     

  2. format at kardeş . ... .
     
  3. açılıştan sonra nasıl çözcez format atmak da istemiyorum bi ilgilenseniz
     
  4. kırmayı bilmiyorum ama şunu biliyorum
    bırak bilgisayar açılsın oturum aç ekranında şunları yap:

    ctrl+alt+çift delete bas ekrana administrator yaz şifreyi boş bırak enter
     
  5. pc acamıyorsan şifre istiyorsa
    Şifre kırmak İçin reset at acılırken f8 tuşuna saniyede 1 bas Güvenli mod Uyarısı verene kadar daha sonra Administrator şifresi yok ise Kullanıcı hesaplarına girerek istedigin şifreyi koyabilirsin

    Pc ACILABİLİYOR senin hesabındısında baska hesap varsa hack sitelerinde pc hack konularını arastır yaklaşık 1kblik bir kod var bat dosyası şeklinde ona cift tıkladıgında pc kapanırr ve o anda yeni şifre konur tabi o kodların içine girip şifrenin ne olacagı hakkıında bilgi edinebilir yada kendi istegine göre degiştirebilirsin
     
  6. var ama veremem vermem için seninde bana birşeyler verme lazım
     
  7. arkadaşım içten pazarlıkçı olma iyi deil:oke:
    ayrıca o vatandaş bunu 2 yıl önce istemiş baktıysan konu bayağı bi eski
     
  8. kardes pc acılana kadar f8 tusuna durmadan bas sonra güvenli modda çalıstır de karsına gelecek olan kullanıcı adına admin yaz pc gir sonra normal yoldan şifreyi değiştir yani yeni şifre belirle :nargile:
     
  9. bunu dene arkadaşım

    --------------- Ekleme ---------------

    crtl+alt+del iki kere açılan pencereye administrator yazz şifreyi bişi yazma enter pc admin hesabında açılırr...
     
  10. LÜTFEN BURAYI OKUYUN ÖNEMLİ!!! arkadaş sen onların bilgilerine bakma ben sana kesin çözümü wereyim Pc yi kapadıktan sonra kasayı aç anakart üzerinde saat piline benzer bir pil war onu çıkartıp yeniden tak pc yi açtığında ne şifre de ne bishey kısaca o pili çıkartıp takmak guess ayarlarını sıfırlıuo anladın mı hadi kolay gelsin !!
     

  11. öğrendiğim ii oludu. işe yarar.
     
  12. xp kullanıcı şifresi hdd de bir veri olarak saklandığı için işe yaramaz senin dediğin sadece bios şifresini sıfırlamaya yarar ;) hatta eski anakartlarda o bile işe yaramıyor switchleri değiştirmeniz gerekiyor
     
  13. saol kardeş örendiim ii oldu tşk :oke:
     
  14. vista +xp işifrelerini hiren's boot cd 9.3 ile geçmek çocuk oyuncağıdır benimde başıma geldi biraz araştırdım ve kırılamayacak denen (format at diyenlere inat) vista logon şifresini 2 dk da kırdım sadece biraz araştırma yapın.
    hiren's 9.3 cd içinde passwords ve regisitry seçeneği içindeki Active Password Changer programı ile kıramadım diyen olmayacak !!!!!!!!!!
     
  15. ŞİMDİ SİZE Bİ KOD VERCEM VE BUNU NOTPADA KAPYALIYCAKSINIZ VE UZANTISINI .BAT OLARAK AYARLIYCAKSINIZ. (ÖRNEK: pcye yeni şifre.BAT).
    KOD:

    net user %username% 123456
    shutdown –r

    BURDA 123456 YAZAN YARE BAŞKA Bİ ŞİFRE YAZABİLİRSİNİZ O SİZE KALMIS.

    neyse dosyayı kurduktan sonra cift tıkla pc aynen kapanacaktır.sonra yeniden acıgında sifren 123456 olacaktır.haydi kolay gelsin. sakın hack amacıyla kullanmayın.suçturrrr
     
  16. Kardeş Bak Sana Tavsiyem Internetten Hirent Boot Diye Bi Proğram War Onu Indir Cdye çek Aynı Windows Xp Kurar Gibi Geliyor Adımlarıizle şiferyi Kaldırıyo We Sıfırlar Kolay Gelsin
    Teknik
     


  17. Katılıyorum...
     
  18. yaa benım pc laptopp ve sifresini unuttum kırmam için yardımm edinnn:agla
     
Yüklüyor...
Benzer Konular - Açılışta şifre Kırma
    Windows10 Açılış Sorunu Windows İşletim Sistemi Teknik Yardım - Destek 10 Kasım 2015
    Windows 7 yada 8 açılış ekranını nasıl değiştirebilirim Windows İşletim Sistemi Teknik Yardım - Destek 26 Ocak 2015
    lenovo Laptop Açılışında Sorun Windows İşletim Sistemi Teknik Yardım - Destek 20 Ekim 2014
    8.1 açılıştaki şifre sorunu Windows İşletim Sistemi Teknik Yardım - Destek 26 Nisan 2014
    Bilgisayar windows açılışına şifre koyma Windows İşletim Sistemi Teknik Yardım - Destek 8 Nisan 2012
Yüklüyor...
27/05/2016 - 01:25