Acil Yardım - Faturalı AveA Hattı Sorunumuz Var!!!

Konu, 'Avea Destek / Sorun / Şikayet' kısmında pegasus7 tarafından paylaşıldı. Okunma: 3508 | Cevaplanma: 2

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar, bundan 1 yıl önce Avea Fatturalı hat aldık. Bunun artık 1 yıl içinde ödenmesi gereken taksitlendirmeli mi ne Özel İletişim Ücreti vardı. Bunu kuruşu kuruşuna ödedikten sonra, baktık ki her aya gelen fatura konuşma yapılmadığı halde (sadece çağrı atıyoz, karşı taraf bizi arıyor) fatura yine de 30 liradan aşağı gelmiyordu.

    Sonrasında bu yılın başında Aralık ve Ocak arası fatura kesim tarihinden 1 kaç gün sonra Avea Müşteri Hizmetlerini aradım. Hattımla konuşmadığım halde neden bu kadar çok 30 lira gibi bir rakamın neden geldiğini sordum bana kendileri tarafından dk. bazında var olan kampanyalarından söz ettiler.

    Böylece 90 dk.'lık her yöne kampanyalı olan dk. tarifesi olan paketten aldık ve hattıma her olmak üzere tanımlanacağını ve bu 90 dk.lık süre ile her yönü arayabileceğimi söylediler.

    Şubat faturam geldi, gelen fatura bu kez 39 lira mazallah biz düşük gelecek diye beklerken gelen fatura 90 dk'lık paket ücreti ve iletişim vergileri de içinde 12,50 lira gelecektir diyen müşteri temsilcisinin hiç bir sözü doğru çıkmadığı gibi fatura 39 lira gelmişti.

    Aynı akşam Avea Müşteri Hizmetlerini aradım ve kendilerinden bunun nedenini sorduğumda maalesef özel iletişim vergisi dahil olmadığı için 12,50 lira doğru ama dahil olunca ve tarife paket ücreti falanı filanı karşılığı bu kadar gelmiş dediler.

    Bende bu kez Faturalı olan hattımı Faturasız Kontörlü hatta çevrilmesini en azından 3 ay da bir kontör yüklemenin iyi olacağını düşünerek hattımı kontörlüye çevirdim. Ve kontörü de hediye verdiklerini faturalı hattan kontörlüye geçiyorum diye de 6 lira ekstra ücret alacaklarını da belirtip kontörlü hatta geçtik.

    Velhasıl geçtim geçmez olaydım. Kontörlerin de maşallahı var 100 verdiler 1 ay daha bitmeden kontör tükendi ne iş anlamadım gitti.

    İyi bir düşünme zamanından sonra ailece karar verdik ve yine 12,50 lira olan 90 dk'lık faturalı hatta geçmeyi istiyoruz.

    Size sormak istediğimiz kontörlü hatta geçiş ücreti ve son tarife ücreti de dahil son fatura bana ne kadara mal olacak ve bu faturayı ödedikten sonra AveA Müşteri Hizmetlerini arasam ve kontörlü hattan faturalı hatta geçiş istesem mümkün olur mu?

    Bu konuda değerli bilgilerinize ihtiyacımız olacak lütfen bizi bilgilendiriniz.

    Not: Bu konu cidden önemli bilgilerinizi esirgemeyiniz. Allah'a emanet olun.
  2. Bildiğim konularda sadece yardımcı olmaya çalışayım. Hattı alırken ücretini taksitlendirmediysen kontorluye geçiş ücreti ödememen gerekiyor ben bu yaz geçiş yaptım ücret talep edilmedi taksidim haricinde. Ayrıca faturali tarifenin ne olduğu çok önemli vergiyi falan ona bakarak araştır körü körüne inanma aveaya.madem 30 civari aylik ucreti gozden cikardin kamu ekstraya gec bence.
  3. Bizim sorunumuz var ama herhangi bir yerden emekli ya da kamu personeli değilim.

    Bu nedenle bacımın kızı öğretmen onlar kendi aralarında kamu tarifesine uygun Avea kartı almışlar onlara her ay konuşsalarda konuşmasalarda 15 lira geliyor. Bana da kart talebinde bulundular ama 1 öğretmene sadece 1 kereliğine 5 Faturalı Kart verebiliyorlarmış diye bana 6. kart alamadık.

    İşte bu nedenle ben normal Avea tarifesinden onlara sadece çağrı atıyorum onlar beni arıyorlar. Kontörlü kart iyi ama ben yaşlı biriyim benim kontörle uğraşma sıkıntısı çok zor olur diye şaştık kaldık.

    Önemli bir hatrlatma:
    Avea kullanıcı bir teyzenin adına bu soruyu siz AveA kullanıcılarına sorma gereği gördüm. Yani ben bu forumun üyesiyim ancak Turkcell'den başka hat kullanmadığım için bu yaşlı teyzeye sizin yardımcı bilgileriniz ışığında yardımcı olmaya gayret ediyorum. Taktir edersiniz ki onun ağzından yazıyorum :)

    Bilginize

Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.