Abi Samsun E250 Ye Bilgisayardan Nasıl ücretsiz Oyun Atacam

Konu, 'Java Oyunlar' kısmında tosunberk tarafından paylaşıldı. Okunma: 15841 | Cevaplanma: 9

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Abi Samsun E250 Ye Bilgisayardan Nasıl ücretsiz Oyun Atacam


    sizn baska forum konularında yazıklarınızı okudum ama br sey anlamadım lütfen yardımcı olun

    --------------- Ekleme ---------------

    benimle paylaşırsanız evinirim



    Yazan: tosunberk
  2. NOT: ANLATILANLAR İÇİN GEREKLİ PROGRAMLAR en altta eklenti olarak sunuldu.



    Eğer fazla birşey bilmiyorsanız kulaktan dolma bilgilerle kendiniz yapmadan denemeden buraya yazmazsanız daha iyi olur. Yakın arkadaşım E900 için oyun yüklemesi yapacakmış. Soft Format kodunu girince sim kartı dahil bütün bilgilerigitti, sordum neden format attın sitede diyorlardı (buradan değil) bu kodu girin USB ile bağlayın falan filan. Ha birde USB kablo aracılığı ile E250 şarj oluyormuş ama sakın denemeyin bazı programlar cinnet geçirip kendi kendine açılıp kapanma eylemleri gösteriyormuş . Sakın saatlerce takılı bırakmayın Telefonu. Bluetooth alın kurtulun



    >cep telefonunuzdan bluetooth menüsüne girin ve bluetooth açın ...

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >bilgisayarınızdaki bluetooth programını açın ve bilgisayarınız ile cep telefonunuzu eşitleyin(- port olarak)

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >port numarasını da kontrol edip softick ppp programından aynısını işaretleyin

    < Resmi açmak için tıklayın >


    telefondan *#528283978# kodunu girin ve ota type settings menusunden - ota seçin ...

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >daha sonra softick ppp programını active(aktif) yapın...

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >softick ppp hata verecektir ... cancel (çıkış) butonuna tıklayın
    kapansın

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >bu işlemden sonra telefonunuzun ekranına bağlantı isteği gelecektir....
    kabul edin - port aracılığı ile telefonunuz bilgisayara bağlansın...

    >görev çubuğuna geldiğinizde softick ppp programının 1 cihaz ile bağlanıtda olduğunu göreceksiniz

    >daha sonra pc de hazırda bulunan java uploader programını çalıştırın ve telefona yüklemek istediğiniz uygulamayı(***.jad)seçin
    burada dikkat edilmesi gereken şey jad ve jar uzantılı dosyaların aynı klasör içerisinde olması gerektiğidir ...

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >bu işlemden sonra telefonda #*5737425# kodunu yazıp açılan menüden bluetooth seçeneğine bir kez tıklayıp - download (seri yükleme)
    seçeneği üzerine gelin ama hemen tıklamayın...biraz bekleyin ... 3-4 sn kadarcık ...

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >3-4 sn kadar menude bekledikten sonra - download ( seri yükleme ) seçeneğine tıklayın ... uygulamanın yüklendiğini göreceksiniz...

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >yükleme işlemi bittikten sonra yüklediğiniz program açılacaktır ...
    >ana ekrana geri dönüp (c) ya da (no) tuşuyla telefonda *#52828378# kodunu yazıp ota type settings menüsünden
    gprs ota ayarını seçmelisiniz... (ayarları normale döndürmüş oluyoruz)

    < Resmi açmak için tıklayın >


    >tüm bu işlemlerden sonra telefonumuzu kapayıp açıyoruz ... ve menuden
    java dünyasına girip uygulamamızı seçiyoruz ... hepsi bu kadar(cık)
    Eklenmiş Dosya (lar) | Download, indir, yükle < Resmi açmak için tıklayın >
    samsung.rar (1.07 MB (Megabyte), 4389x kez indirildi)

  3. bu konu symbian destek bölümüne açmalıydın

  4. böyle anlatımı başka bi yerde bulamazsınız , :oke:

  5. ÇOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKK saol abi

    --------------- Ekleme ---------------

    kusura bakma abi daha yni fruma katıldım ama sizin sayenizd artık telde oyun oynyorum

    --------------- Ekleme ---------------

    benim samsng e250 de*#528283978# bunu yazınca ota settings falan çıkmıo nomalnumaralar duruyo acba baska 1 kod warmı bu menüyü açan?????????????????????????

  6. ben bişey anlamadım

  7. ya e250 için oyun varmı aynı klasörün içinde java ve jad uzantılı olması lazım yoksa program çalıştırmıyo varsa lütfen yardımcı olurmusunuz >>>teşekkürler!!!!!
    :(





  8. *#52828378# o numara:9 yok

    --------------- Ekleme ---------------

    ve bu kodu yazarken yavaş yavaş tuşlara bas.hızlı yazınca tel ne yapacağını bilemiyor numara çevirecen zannediyor ota settings'i açmıyor.

  9. doğru söylüyon çok uraştım ama bulamıyom

Abi Samsun E250 Ye Bilgisayardan Nasıl ücretsiz Oyun Atacam konusuna benzer içerikler

  1. k700e nasıl oyun falan atacam(bt var) ( 19 Ocak 2008 | Sony )

    bende k700 var nasıl oyun atacağım lütfen yardım edin? bt aletide var:agla
  2. sgh-e250 ye oyun yüklemek ( 22 Ocak 2008 | Samsung Uygulama / Tema / Oyun )

    arkadaşlar sizden bir ricam olcak.ben telefonuma(e250)başka bir arkadaşımdan buluetooth ile java oyun alıyorum fakat yükleyemiyorum.neden? yardılarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
  3. samsung e250 ye hafıza kartı ile oyun yükleme nasıl oluyor ? ( 25 Eylül 2008 | Samsung )

    samsung e250 ye hafıza kartı ile oyun yükleme nasıl oluyor ? bir turlu yukleyemedım, hafıza kartına atıyorum program vs. ama bir turlu acılmıyor telefon gormuyor,garıp bı ısaret cıkıyor prog veya oyunda acılmıyor sadece gonderılebılıyor.yardım luffen
  4. blackberry 9000 binde oyunu nasıl atacam yani nereye atacam ( 1 Mayıs 2010 | BlackBerry Uygulama )

    arkadaşlar oyunları inidrdim ama nereye atacam bilmğiyorum yardım plz
  5. Samsung e250 ye nasıl oyun yüklenir? ( 16 Nisan 2011 | Samsung Uygulama / Tema / Oyun )

    günlerdir bakıyorum hep denedim ama olmadı. Bluetooth ile telefonuma nasıl oyun yükleyebilirim? ----------Eklendi @ 16:01:00 ---------- Yazıldı @ 15:59:01 ---------- ayrıca telefonumu bilgisayara prot olarak nasıl eşitleyebilrim?
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
08 Temmuz 2015 Çarşamba - 7:43:47