5800 için Talking TomCat programı lazım

Konu, 'Symbian S60v5 Cihaz Destek' kısmında baya1994 tarafından paylaşıldı. Okunma: 19077 | Cevaplanma: 18

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

  1. arkadaslar ıphonede Talking TomCat adında program var sen ne dersen tekrarlıyor 5800 içinde olanı varmı yada bir benzeri
     

  2. yok mu????
     

  3. yok
     
  4. ovi store da puppy talk diye bir uygulama var
     
  5. puppy talk var ovi store'da ama çoğu 5800'a yüklenemiyor onu dene derim.
     
  6. ben yükledim
    deneme derim
    sesini (hatta senin sesinden çok ortam sesini) alıyo
    hızlandırıp inceltip aynen veriyo
    pek de iyi olmamış yani |-)
     
  7. Umarım beğenirsiniz arkadaşlar bende çok aradım ve buldum şimdi de sizlerle paylaşmak istedim...
     
    travolta61 ve Mert-77 bunu beğendi.
  8. Walla oyundan çok bulduğun site daha çok hoşuma gitti! :ehe
     
  9. talking hamster var ovide onu indirin
     
  10. link verin arkadaşlar:nono:
     
  11. ovide var diyo sen de link verin diyorsun. iyi misin?
     
  12. sesini tekrar eden yokmu:ağlarım:

    ----------Eklendi @ 17:00:52 ---------- Yazıldı @ 16:56:39 ----------

    sesini tekrar eden yokmu

    ----------Eklendi @ 17:01:52 ---------- Yazıldı @ 17:00:52 ----------

    sesini tekrar ediyomu
     
  13. Arkadaşlar 5800 için Fare ve Köpek ver. Bende var ama Qt olması filan lazım
     
  14. aynı konudan kaç tane var arkadaş anlamadım gitti.
     
  15. cok saol kardes :)
     
  16. tşkler
     
  17. Arkadaşlar hiç aramıyorsunuz.. (Ovi'de: Talking Cat var.. Talking Hamster ve Talking Puppy de var.)
     
  18. diyarsur senin dosyan swf o yüzden tekrar etmiyor
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.