5800 foursquare check-in nasıl yapılacak ?

Konu, 'Symbian S60v5 Cihaz Destek' kısmında elektronikmüh tarafından paylaşıldı. Okunma: 11878 | Cevaplanma: 1

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 5800 foursquare check-in nasıl yapılacak ?

    foursquare uygulamasını yükledim,üye girişi yapım,face ile ilişkilendirdim.
    fakat nasıl bulunduğum yeri check-in yapacagım tam bilmiyorum. şuan evdeyim ve altta ev adresim yazdı otomatik. ora otomatik mi check in oldu ? bi mekana gitsem o yer nasıl check in edecegim ?



    Yazan: elektronikmüh
  2. adresini sen check in yapmadan kimseyle paylaşmıyo
    Places (yerler) sekmesine tıkladıgında bulundugun noktaya yakın mekanları gösteriyor
    muhtemelen icinde oldugun mekan en üstte cıkar ona tıklıyorsun buyuk bi CHECK IN HERE butonu cıkıo zaten basıp
    eger istersen mekan hakkındaki yorumunu yapıp ( buda tips olarak gecio ) tamam diosun.
    Ekstra olarak girdigin mekanlarda her mekanın bir mayoru oluyo MAYOR: orda en fazla check in yapan kişi
    farklı günlerde cok giden alıo ünvanı :)

5800 foursquare check-in nasıl yapılacak ? konusuna benzer içerikler

  1. Foursquare twitter check-in ( 12 Ocak 2013 | Symbian^3 Yazılım Destek )

    arkadaşlar foursquare da twitter üzerinden check-in yapabilen var mi ? Ben başaramıyorum
  2. Check-in Yapılabilen Yerler ( 24 Ocak 2013 | Konu Dışı )

    Arkadaşlar, çarşıda uçak bileti alabilecegimiz yerlerden(metro turizm acenteleri gibi) online check-in işleniyle koltuk seçimi de yapabiliyo o muyuz?
  3. Gravityde check in nasıl yapılır? ( 26 Haziran 2013 | Cep Telefonları Genel )

    Gravityde check in nasıl yapılır? arkadaşlar daha önce check in yaptığım yerleri yapabiliyorum sadece hiç gitmediğim bir yeri nasıl check in yapabilirim gravty uygulamasında yardımcı olurmusunuz
  4. Gravityde check in nasıl yapılır? ( 27 Haziran 2013 | Cep Telefonları Genel )

    Gravityde check in nasıl yapılır?
  5. Foursquare Check-in yapıldıgında.. ( 22 Temmuz 2013 | Android Genel )

    wp8 cihazımı android telefon ile takas edicem bu foursquare'de checkin yaptıgınızda mekanda bulunan kişileri görebiliyormusunuz
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
01 Ağustos 2015 Cumartesi - 0:26:29