3g için görüntülü konuşma kalitesi hangi telde daha iyi olur???

Konu, 'Cep Telefonları Genel' kısmında krall41 tarafından paylaşıldı. Okunma: 6087 | Cevaplanma: 15

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar 5610 yada 6500 slide almayı düşünüyorum 3 g çıkınca görüntülü konuşmalar için..acaba bu cihazlarda görüntü kalitesi nasıl olur ön kameraları hakkında bilgisi olan bilgi verebilirmi..n73 gibi symbian telefonlara göre nasıl bir kalite farkı olur görüntülü görüşmelerde..şimdiden teşekkürler:oke:

    --------------- Ekleme ---------------

    yani aslında gerçekten bilgisi olan varsa şöyle bi g.konuşma kalite en iyi olacak telefonları sıralama yapsa herkez için çok iyi olacak diye düşünüyorum ona göre symbian s40 arasında ve telefon seçme konusunda herkez için faydalı olur..teşekkurler
    C01aY bunu beğendi.
  2. arkadaşım n95 bence aralarında en iyisi fakat sen görüntünu karşı tarafa göstereceksin öncelikle onun telefonu daha kaliteli olmalı ki sen onu daha net göresin tabi birde hızı önemli................
  3. yani evet aslında demek istediğim oydu hangi tel ile daha net olur şimdi mesela n73 tede 3 g var 5610 da da..fakat biri symbian biri s40 ve biri ön kamerayla foto cekio biri cekmio..yani n73 daha mı net görüntü sağlar acaba?
  4. symbian farklılığını unut önce sn onunla alaksı yok.tellerin önündeki kamera 640 480 vga oluo genellikle bu böle ,ileri zmnlarda ön kameralara 1-2-3 mp koymaya başlarlar.nese görüntünün kalitesi Turkcell -Avea Vodafone na bağlı Turkcell bunlarında arasında en ii lisansı aldı.en hızlı en kaliteli kullanım turkcellilerde. başka bişeyde telinin ekranının çözünürlüğü, netliği ,renkleri böle şeylere bağlı yoksa öndeki kamera hemn her telde aynı sayılır farklılıklar var tabiki ama bu böle.yanlışlıklarım olabilir ama bnm izlenimlerim böle.:oke:mesela bnm telim n73 ki muhtemelen n95 inki veya n85-n82 fln bunların ön kameradaki görüntü kalitesi bnm telden iidir.böle düşün işte.:oke:koydukları lense merceğe göre biraz değişio işte...

    bu arada turkcellle 3g 31 temmuzda gelcek diolar ama koycakları fiyat-kontör beni 3g den soğutuyo:(
  5. şahsen 6220 c de görüntülü konuşma diğer birçok cihaza göre daha net ...

    --------------- Ekleme ---------------

    atlalamkta yarar var..
    diğer karşı taraftakide önemli..
  6. nerden anladın ?:hmmm
  7. bence n80veya n95 8gb al
  8. bencede oguziverson un dediği gibi hatlardan kaynaklanan farklar olur büyük ihtimalle

    telefonların genelde ön kameraları aynı gibi zaten çok katiteli olursa ön kamera bu seferde kontore veya faturaya yansıtır kalitesini :) veri transferi artar.

    birde ekran kalitesi etkiler çözünürlülük ve renkler arttıkça görüntü güzelleşecektir bence.
  9. ya arkadaşlar hepiniz N95 demişssiniz ama N95 ön kamerası berbat ya tamam bende kullnıyorum ama gerçekleri söylüyorum
    çünkü
    N95, N95 8gb , N82 vs.. ön kamera QVGA yani vganın yarısı; Vga 640*480
    ama
    mesala 6600i slide ise VGA@30fps ön kamera
    buyuzden ön kameraların çöznürlükleri ve fps leri ok önemli ayrıyeten
    3G deki hızlarda önemli
    Örnegin:
    nokia 6700 = HSDPA, 10 Mbps; HSUPA, 2 Mbps işte bnun gibi görüntü çözünürlükleri fps hızları ve 3G hızları dogru orantılı olarak görüntülü konuşmayı güzelleştirir
    Operatör olarak ise "A" sınıf lisansı Turkcell aldıgı için en yüksek kaliteyi o verecek.Saygılar
    ..anl..
  10. kalite mi istiyon n95 derim
  11. birak
    N95 N96 da bi konuşmayı dne 3g geldiği zaman
  12. merhaba arkadaşlar yorumlarınızı okudum ben yıllardır telefonla ic iceyim bu konuda deneyimli olduğumu düşünüyorum ve burda size bi telefon tavsiye edecegim sadece tek telefon gerisini hic düşünmeyin bile nokia cok telefon cıkardı ama bi telefonu var onun yeri ap ayrı bi cok kullanıcı bu telefonu farkedemedi ama nokianın şimdiye kadar cıkartdığı en iyi cep telefonu N82 bu telefonu gerek sağlamlığıyla kamera kalitesiyle zenon flasıyla 10 saniyede uydu bağlatsıyla en iyi telefondur benim icin başka biyeş yazmaya gerek yok1 yıldır kullanıyorum yeni cıkan hic bi telefonla telini bile deiştirmem karar sizin :D
  13. arkadaşlar n80 ile n95 arasında görüntülü konuşmayı denedim n80 de ki görüntü daha net görünüyor n95 deki daha kötüydü buradan sonucu siz çıkarın ama bence n95in ön kamerası n80 den daha düşük olduğu için n80 giden veri azaldı ve n80 görüntü daha net oldu normalde tek başlarına ön kameralarını açsanız n80 tartışmasız daha net fakat yollanan veriyi arttırıyor görüntü sağlıklı olmuyor
  14. ya kardeşim bütün telefonlarda ön kameralar vga 640x480 piksel dir ana kamara arka taraftaki kameralar :oke:
  15. en dogru yanit;zira teknik bilgidir;
    ya arkadaşlar hepiniz N95 demişssiniz ama N95 ön kamerası berbat ya tamam bende kullnıyorum ama gerçekleri söylüyorum
    çünkü
    N95, N95 8gb , N82 vs.. ön kamera QVGA yani vganın yarısı; Vga 640*480
    ama
    mesala 6600i slide ise VGA@30fps ön kamera
    buyuzden ön kameraların çöznürlükleri ve fps leri ok önemli ayrıyeten
    3G deki hızlarda önemli
    Örnegin:
    nokia 6700 = HSDPA, 10 Mbps; HSUPA, 2 Mbps işte bnun gibi görüntü çözünürlükleri fps hızları ve 3G hızları dogru orantılı olarak görüntülü konuşmayı güzelleştirir
    Operatör olarak ise "A" sınıf lisansı Turkcell aldıgı için en yüksek kaliteyi o verecek.Saygılar
    ..anl..
    anl_tr
    -------------------------
  16. http://www.handys-mobile.de/img/samsung_sgh_u700.jpg
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.

Konu ile alakalı site aramaları:

  1. 3g video arama kalitesi