3110 c(classic) tema

Konu, 'S40 Temaları' kısmında sagopagrup tarafından paylaşıldı. Okunma: 14958 | Cevaplanma: 42

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar 3110 c için tema varsa çok makbule geçer.Şimdiden;
    TEŞEKKÜRLER...:oke:
    cemalettinabi bunu beğendi.
  2. s40 tema bölümüne bak nth uzantılı tüm temaları 3110c de çalıştırıyor :oke:
  3. :oke:ok saol ben kendim buldum verdiğin bilgi için tşkrlr ;)
  4. evet arkadaşın dediği doğru fakat ekran biraz ufak olduu için büyük ekran temaları yükleme bu arada nokia 3110c nokianın ürettiği en ucuz fiyat en yüksek özellik olan telefonudur herkese tavsiye ederim
  5. en ucuz fiyat en çok özellik diyosun ama sistem hataları var bu telefonda bn önermiyorum kimseye sebep bazen hafıza kartını okumuyor mp3 çalarda kütüphane güncellerken telefon kendi kendien reset atıyor bir daha açılmıyor (diğer adıda beyaz ekran sorunu diye geçiyor) bu sorunun düzelmesi bazen çok uzun sürebiliyor gçn gün telefonu hiç ellemeden kendi kendine olmaya başladı bu sorun şaşırdım ne oluyor diye 4 kere kapandı açıldı sonra komple kapandı açınca yine kapanıyordu hafıza kartını çıkardım düzeldi 2 gün hafıza kartı takmadım sonra gece yatarken taktım ertesi sabah elime aldım açtım düzeldiğini gördüm çok ilginç oldu :S ama bu hafta sonu servise götürcem bu açılıp kapanma sorunu hiç çekilmiyor...
  6. Ben de hiç bi sorun yok şuana kadar, tema da buldum yakında burdada upload edicem..arkadaşlar 3110c için java oyunlarda var elimde onlarıda upload edicem;)
  7. sn telde kaçlık hafıza kartı kullanıyorsun bn 512 lik kullanıyorum özellikle hafıza kartında 100 mb kdr boş yer kaldığında yapıyor bu sorunu çok ilginç :ss
  8. Benim hafıza kartı 1Gb oyunları müzikleri videoları hepsini ona atıorum şuan çok memnunum hiçbi sorun yok:)
  9. vaybe telleri takas yapalımmı :) aynı tel ama bnm ki ndn sorun yapıyo anlamadım ama mutlaka teknik servise gidicem...
  10. Bencede kardeşim teknik servise git yoksa kaldımı kalıo ben bilirim:DBu 8. telefonum da:D:D:D
  11. bence sen hafıza kartına asarı yukleme yapmıssın.
  12. 512 lik hafıza kartında 126 mb boş yer var şu an bu aşırı yükleme değil bnce :D bi keresinde 85 mb civarı bi boş yer vardı bazı dosyaları silmeden önce 85 mb den azcık aşağı indi telefon uyarı verdi hafıza kartı dolu boşaltılsınmı diye 80 mb neyine yetmiyor bu telefonun anlamıyorum :ss
  13. Benim tavsiyem 5300 olur size. 2 GB hafıza kartını hiç kasmadan kaldırıyo.
  14. arkadaşım makbule nerdn geçecek söle de bizde oraya gidelim . kız makbule :)
  15. Kardeşim sen makbuleyi bekle belki geçer.Ama burda gerçekten bişeyler paylaşmaya çalışıyoruz sadece bi istekti ve ben şuan kendim tema yapmayı öğrendim ve bunu paylaştım.Yeni üyeyken bende senin gibiydim neyse alışırsın...

    TEŞEKKÜRLER...
  16. bende de aynı hatalar oluyor versiyon güncellesek düzelir mi acaba
  17. 3110 C
  18. değerli43 bn telefonu servise gtrdm pzt den beri serviste versiyon atçaklarmış inş. düzelir bıktım artık bu sorundan kimisinde bu sorun yok sorunlu telefonları biz almışız demek sende bi götür versiyon atsınlar bakalım olcakmı???
  19. http://gallery.mobile9.com/c/nokia-5300-themes/1/?fi=13&kw=gala

    burada 2 tane galatasaray teması var
  20. Arkadaşlar bendede aynı sorun var bir süre sonra kart varken ekran 4 kere gelip gidiyor. sonra kapanıyor.
    Servise götürdüm telde virüs var diyorlar. Format atıyorlarbir süre düzeliyor sonra tekrar yapıyor.. 4 kez götürdüm...

    --------------- Ekleme ---------------

    valla ben 4 kez formatlattım buradaki servisinde düzelmiyor bir süre sonra başlıyor...
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.