240x320 dokunmatik oyun

Konu, 'Samsung Uygulama / Tema / Oyun' kısmında xtuningcix tarafından paylaşıldı. Okunma: 25054 | Cevaplanma: 24

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. yeni aldığım samsung gt-s3653 corby icin dokunmatik oyun arıyorum yarış spor her türlü bulabildiğiniz oyunu koyarsanız sevinirim
     

  2. aynen bi yardım ederseniz seviniriz bende bütün maxi cep sitesini dolaştım ama samsun corby ile ilgili hiç oyun bulamadım..
     
    wertupo bunu beğendi.

  3. evet arkadaşlar corby başlığı adı altında oyun bulabilir miyiz acaba bu başlıkta toplarsak çok iyi olur :(
     
    wertupo bunu beğendi.
  4. ya bu samsung 5603 ya da dıger doukunmatık serılerı ıcın bsy bulunmuyoo nasıl bı telefon yaaa nokıa hıc bole bı sorunla karsılasmıyo........
     
    wertupo bunu beğendi.
  5. kardeşim direk preston oyunları diye bakmayın şöyleki :
    samsung star,samsung jet,samsung omnia,N-95,Lg Cookie,Samsung Preston,Samsung Corby ' nin oyunları oluyor zaten birbirlerine ....
     
  6. ewet bende corbys3653kulnnıorum.oyun bulamadım.çok da anlamam java mava :d yardım edemrmısınıs bana lutfen?bide bişi daha sorucam widget larda hani favori kişileriminin şeklini filan deiştiremiomuyuz? yani kişileri demiorum şeklibi ben mesela ayrı ayrı kişilerin resmini masaüstü yapmak istiorum.görümüştüm bi modelde corby miydi hatrlamıorum.sanırım yok öle bişe ama soıyım dedim.
     
  7. Elıne saglık
     
  8. favori kişilerin şeklini değiştiremiyoruz bildiğim kadarıyla...
     
  9. Samsung GenoA'da varmı bunların içinde?
     
  10. ben de genoa aldım ama hiç oyun bulamadım . bulduklarımın da linkleri ölü. lütfen maxicep olarak genoa ve corby oyunlarını upload edermisiniz?
     
  11. arkadaşlar samsung da corby,lindy hiç kimse yardımcı olmuyor bende lindy kullanıcısıyım genelde star modeliyle alakalı herşey
     
  12. hiç samsung monte için java oyunu biliyor musunuz

    --------------- Ekleme ---------------

    sağol emrefener
     
  13. Arkadaşım bende corby kullanıorum ama telefonumda yüzlerce oyun var: Telefona dokunmatik oyun yüklemen şart değilse eğer 240x320 ekran oyun yaz onları indir..=)) :oke:
     
  14. arkadaşlar corby champ bunun gibi tel lerin ekran ölçüleri 240x320 bu tellerin oyunlarını 240x320 dokunmatik oyunlar yazın öyle arayın bendede samsung champ (C3303) telimde 117 tane oyun war benim dediğim gibi arayın bulursunuz
     
  15. saol cemsimsek
    :yuru
     
  16. oguzhc bunu beğendi.
  17. m12n32 saoL kardeş
     
Yüklüyor...
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.