Kurulumu yada ayarlarını doğru yaparsanız, pop3, imap, smtp sorunsuz çalışıyor.
Şirket maillerinde ise pop3, imap, smtp otomatik ayarlarda sorun yaşanması normaldir çünkü çoğunun bağlantı noktası farklıdır.
Benim firma mail ayarları :
Menu - uygulamalar - E-posta - ayarlar posta isminize girin. Posta kutusu ayarları - en altta gelişmiş postk. ayarlarına girin.
Gelen e posta ayarlarında kullanıcı ismi ve parolayı doğru yazdığınızı varsayıyorum.
Gelen e-posta sunucusu: genelde mail.******.com
Erişim nok. kullanımda: kullanıcı tanımlı dan interneti seçin.
Güvenlik: Genelde burdan sorun yaşanır. Benim kullandığım mail desteklemediği için kapalı kullanıyorum. Deneme yaparak çözebilirsiniz.
Bağlantı noktası : En önemlisi budur. Kullanıcı tanımlı seçin ve bu noyu kurulu outlook vb. programların hesap ayarlardan kontrol ediniz. Benim mail 110 kullanıyor. Sizinki farklı olabilir.
Apop güvenli giriş: Bunu deneme yöntemiyle bulun maile göre farklılık gösterir.
Giden e posta ayarlarında;
Kullanıcı doğrulaması: gelen için olanla aynı
kul. ismini doğru yazın.
Giden eposta sunucu: burası önemli maile göre değişiklik gösterebilir.
mail.*****.com
smtp.*****.com
imap.*****.com
gibi değişiklik gösterir.
Erişim noktası ve güvenlik gelen ayarlarıyla aynıdır.
Bağlantı noktası: kullanıcı tanımlı 587 kullanıyorum. Sizinki farklı olabilir.
Sorun yaşayanlar:
kullanıcı ismini: ör.
[email protected] şeklinde yazınız.
Sorunu çözemediyseniz tek tek girdiğiniz bilgileri yazın. Yardımcı olayım.